distributie fluturasi
Media Web Design
HOME
WEB DESIGN
HOSTING
BANNERE
DISTRIBUTIE FLUTURASI
CONTACT
 
Tel/Fax: 021-223.01.29



www.infotravelromania.com
Oamenii nu mai sunt dispusi sa plateasca bani pentru stiri


11 Dec 2006, 02:50

Concurenta este tot mai puternica intre marii producatori media si site-urile online care ofera informatiile gratuit, iar consumatorii sunt din ce in ce mai putin dispusi sa plateasca bani pentru informatiile pe care oricum le afla, scrie editia online a BBC.

Problema cea mai mare pentru media traditionala este ca acum, in ciuda tuturor protectiilor, continutul special care facea diferenta fata de Internet, incepe sa nu mai fie atat de relevant. Pentru prima data in istorie, Internetul incepe sa ofere continut de calitate, la fel ca media traditionala si gratis.

Ziare nu s-au hotarat deocamdata ce strategie sa aleaga in legatura cu Internetul, chiar daca unele au site-uri foarte competitive cu “new media”. Altele, cer bani pentru accesul la continut si, desi parea un sistem falimentar, se pare ca au avut ceva succes.

Multa vreme, s-a vorbit despre faptul ca radioul sau televiziunea vor scoate de pe piata ziarele, pentru ca vor oferi informatie mai buna, mai repede. Ele aveau insa limitari majore, din cauza volumului de informatie redus care poate fi oferit astfel. Internetul are atat avantajul vitezei, cat si al cantitatii de informatie mai mare suportate. Cu toate acestea, nimeni nu mai crede ca ziarele vor disparea.

Problema pretului este cu doua taisuri pentru ziare. Cu cat pretul e mai mare, circulatia scade, iar in lipsa unui continut care sa faca diferenta, scad tirajele si incasarile din reclame. Se pare ca Liberation este acum foarte aproape de inchidere, daca nu reuseste miracolul relansarii.

Partea buna este ca aceasta noua competitie stimuleaza creativitatea de ambele parti si, chiar daca multora nu le place, stirile online vor deveni peste ani principala sursa de informare, poate chiar inaintea TV-ului.
Sursa: http://www.bloombiz.ro/articol_69552.html

Publicitatea pe internet tinde sa intreaca in eficienta publicitatea TV
In mediul online, vizitatorii websiteurilor percep publicitatea pe internet cel putin la fel de bine ca reclamele TV, se simt atrasi de publicitatea virtuala si o considera un factor care ii influenteaza in luarea deciziilor, se arata intr-un comunicat remis catre BizWords.Un sondaj realizat de ziarul financiar exclusiv electronic www.SMARTfinancial.ro in perioada 16 martie - 23 aprilie 2006 a relevat toate cele de mai sus. La intrebarea 'Ce metoda/mijloc de publicitate de pe piata romaneasca considerati ca va influenteaza cel mai mult?', vizitatorii SMARTfinancial.ro au votat cel mai mult optiunea 'Bannere pe internet' - 36%.

Pe locul 2 s-a situat, previzibil, publicitatea TV, spoturile video influentand in cea mai mare masura 28% dintre aceia care si navigheaza pe internet, si urmaresc emisiuni de televiziune. Pe podium a intrat si marketingul direct, cu 12%, considerat de asemenea si in mediul publicitatii romanesti unul dintre cele mai eficiente mijloace de promovare. Situarea internetului mai sus decat televiziunea in ceea ce priveste influenta directa a mesajului asupra consumatorului subliniaza din nou eficienta publicitatii online, in dezvoltare si in Romania, dar inca mult mai prejos decat in Europa de Vest sau in Statele Unite ale Americii, acolo unde nu prea exista companie fara identitate in mediul electronic. In Romania, publicitatea online a facut pasi importanti in ultima perioada, agentii precum ARBOmedia, Boom, iMedia si Vodanet reusind, in mare masura, sa isi imparta suprematia pe internet in ceea ce priveste reprezentarea websiteurilor comerciale in raport cu clientii de publicitate. Un segment aparte il reprezinta si Neogen. Ca si valoare totala, publicitatea online se estimeaza ca va depasi in acest an chiar 5 milioane de euro, dar ramane de zeci de ori mai putin utilizata de companii decat publicitatea TV.

'Salutam initiativa SMARTfinancial.ro de a realiza un astfel de sondaj, mai ales in momentul in care interesul pentru publicitatea online in Romania e intr-o crestere puternica. Sigur, la o prima vedere superficiala un cititor ar putea spune ca e normal ca un privitor la TV sa declare ca il influenteaza publicitatea la TV, un utilizator al unui site sa ia decizii de cumparare inclinate spre produsele promovate in acel site, si ca, pentru a avea un rezultat corect, acest studiu ar trebui facut pe un esantion reprezentativ, care sa includa si femei, si barbati, si tineri si batrani, si cu scoala si fara', a comentat Calin Rotarus, Online Sales Director ARBOmedia. 'Dar un ochi atent nu poate sa nu remarce faptul ca pentru un advertiser ramane esentialul: in Romania exista peste 4 milioane de utilizatori de internet, care au o putere de cumparare mult peste medie si care sunt influentati de campaniile publicitare pe internet mai mult decat de publicitatea in celelalte medii', a explicat Calin Rotarus. Conform sondajului www.SMARTfinancial.ro, 6% dintre persoane au votat printul publicitar ca cea mai eficienta metoda, tot 6% publicitatea indoor (inclusiv in lift, in toalete), iar 4% publicitatea outdoor. Interesant este ca o alta optiune, 'newslettere si alte metode de publicitate online in afara de bannere' a obtinut 5%, ceea ce alaturi de bannere ofera internetului un scor deosebit de bun, 41%. Cea mai slaba performanta a eficientei a obtinut-o publicitatea radio, cu 3% din voturile exprimate.

Sondajul a fost realizat de www.SMARTfinancial.ro pe un esantion de 412 persoane, cu limitare la vot per IP, fiind important de spus ca mediul online in care s-a desfasurat sondajul si-a spus si el cuvantul, cu siguranta ca alte rezultate ar fi fost obtinute la un sondaj outdoor. Esantionul este parte a targetului SMARTfinancial.ro: clasa media si clasa business, venituri medii si mari, studii medii si superioare, mediul urban, varsta 18 - 45 de ani.

Sursa: www.bizwords.ro
Stire publicata Joi, 27 aprilie 2006 - ora 18,00

www.infotravelromania.ro www.vacanteinbulgaria.ro www.castle-tour.com www.attatour.ro    
www.infotravelromania.com www.nicrotravel.ro www.vopselesiantigel.ro www.mwd.ro    
www.bestcomtur.ro   www.masabiliard.ro www.mediawebdesign.ro    
www.vacantecreta.ro www.cainisipisici.ro        
www.vacantegrecia.ro          

Media Web Design - este o companie din Bucuresti care implementeaza si dezvolta aplicatii web.Suntem o companie bine pregatita, iar calitatea serviciilor noastre se alinieaza celor mai exigente cerinte.
Servicii realizate de firma MEDIA WEB DESIGN
1.Publicitate pe site-urile www.infotravelromania.ro si www.infotravelromania.com
2.Hosting( gazduire site-uri)
3.Realizarea de site-uri
4.Creare de bannere .jpg, .gif sau flash cu doar 15 Euro fara TVA
5.Distributie de fluturasi
6.Service calculatoare, instalare, retele, verificari periodice  
7.Reclama pe panouri mici in diverse locatii( in curand)
8.Servicii de consultanta in turism
Suntem o echipa tanara si dornica de afirmare.Proiectele noastre vorbesc pentru noi
Cumpara ACUM un domeniu . com cu numai 55 RON/ an fara TVA. Suna acum si in 24 de ore ai domeniul cumparat. Detalii:0723 - 286.309

Contact
Media Web Design
Str.Ciocarliei nr.26, Bl. D26, sc.1, et.7, ap.32, sector 2, Bucuresti
Tel/Fax: 021-223.01.29
Mobil: 0723 - 286.309 CONNEX


Web site:
www.mediawebdesign.ro
www.mwd.ro
E-mail:office@infotravelromania.ro
 

DESPRE INTERNET

Din cele 6 miliarde locuitori ai planetei, un miliard - racordati la retea
Din pacate insa exista mari inegalitati in privinta accesului la reteaua informatizata mondiala. Din cele sase miliarde de locuitori ai planetei, doar un miliard beneficiaza de acest acces. Pe ansamblul populatiei mondiale, doar 14 la suta se bucura de conectare la Internet, fata de 62 la suta, cat este procentajul in SUA.

17 noiembrie 2005/ www.adevarulonline.ro

Doar 64% dintre firme acceseaza internetul
In Romania dotarea cu computere a firmelor se apropie de nivelul atins in Uniunea Europeana, dar procentul celor care au conexiune la internet este sensibil mai mic decat cel inregistrat la nivel european. Aceasta este una dintre concluziile studiului realizat de Consiliul National al Intreprinderilor Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR) in lunile aprilie-mai 2005 pe un esantion de 1.399 de IMM-uri (micro, mici si mijlocii) ce activeaza in intreaga economie, din toate cele opt regiuni de dezvoltare ale tarii.

Studiul dat publicitatii arata ca 81,90% dintre firmele autohtone au in dotare computere, 64,16% acceseaza internetul iar 56,51% utilizeaza e-mail-ul. Circa 27,97% dintre IMM-uri detin site-uri proprii si 7,51% din intreprinderi recurg la vanzarile/cumparaturile on-line. Totusi, un procent destul de ridicat de IMM-uri (15,52%) nu detin computere/site propriu si nu utilizeaza internetul, e-mail-ul si vanzarile/cumparaturile on-line, in vreme ce 0,79% dintre firme folosesc alte componente IT, cum ar fi telefonia IP, programe de proiectare asistata sau intranetul.


FORME DE PUBLICITATE
Va prezentam mai jos diverse forme de publicitate, din care firma MEDIA WEB DESIGN realizeaza publicitate pe internet si distributie fluturasi.
Ieftin
1.Publicitate pe internet
Realizare site, bannere de diferite marimi(.jpg, .gif sau flash), linkuri, pop-up(deschide site in fata altui site)sau pop-under(deschide site la inchiderea paginii),
newsletter( mesaj trimis pe email la cateva sute sau chiar mii de adrese de e-mail; poate fi atasata si o oferta in word, excel, .pdf
2.Distributie de fluturasi
Distributie fluturasi in cutiile postale, pe strada, pe stergatoarele de la masina, la targuri si expozitii.Tarife
3.Afise lipite pe strada
4.Autocolant lipit pe masina cu sigla si sloganul firmei, servicii..
5Autocolante mici de lipit pe usa sau pe geam la parteneri
6.CD-uri de prezentare
7.Diverse coli A4,coli cu antet, brosuri si cataloage realizate la tipografie
8.Biscuite sau "capra" pusa in fata firmei pe trotoar si legata cu lant
Mediu
9.Facturi si chitante personalizate
10.Realizarea de obiecte promotionale cu numele sau sigla firmei: mape, carti de vizita, agende, calendare, pixuri, brelocuri, baloane, plicuri, cani, genti,
tricouri, ceasuri etc.
11.Bannere mari din poliplan de exterior( una sau dooua fete)
12.Bannere mari din poliplan de interior( una sau dooua fete).Sunt mai subtiri si mai putin rezistente la vant, ploaie si frig.
13.Pancarde luminoase
14.Firme luminoase( neon)  
15.Flayere A 5, A6 in suporturi metalice in diverse locatii: hoteluri, restaurante, mall, flamingo etc.
Scumpe
16.Spoturi TV ( televiziuni centrale si locale)
17.Panouri stradale mari
18.Bannere foarte mari intinse pe blocuri sau cladiri mari( ex: magazinul Unirea)
19.Spoturi la radio( radiouri centrale si locale)
20.Publicitate in ziare( cotidiene si saptamanale), reviste de specialitate
21.Participare la targuri si expozitii( ROMEXPO si altele) 
22.Autocolant pe mijloace de transport in comun(RATB) 
 

.....
copyright 2005 Media Web Design